tap to open sidebar
tap to close sidebar

Gustă Știrile

Când cafeaua este sinonimă cu dragostea. Generaţia

Când cafeaua este sinonimă cu dragostea. Generaţia "Millennials" împinge cererea pentru cafea la nivel record

3 nov 2016 comentarii

"Ciocolata este ca o ibovnică, cu care ai momente bune. Cafeaua însă este ca o soţie sau o iubită pe care o vrei lângă tine în fiecare zi", spune William Tuesca, un student de 21 de ani de la Parsons School of Design din New York, care a început să consume cafea la doar 5 ani.

Apetitul uriaş pentru cafea al generaţiei "Millennials" este unul dintre factorii care au împins cererea mondială la un nivel record chiar în condiţiile în care oferta e în scădere.

Americanii, de exemplu, ajung dependenţi de cafea de la vârste fragede, iar consumul zilnic în rândul tinerilor creşte suficient de rapid pentru a compensa declinul consumului în rândul adulţilor, scrie Bloomberg, potrivit zf.ro.

Cererea în SUA, cel mai mare consumator la nivel mondial, se apropie de un maxim istoric, iar consumul ridicat de cafea în rândul tinerilor reprezintă o tendinţă şi în alte ţări mari precum Brazilia şi China.

Consumul este în creştere în condiţiile în care seceta afectează oferta din Brazilia, cel mai mare producător şi exportator din lume. Preţurile pentru sortimentul arabica au atins cel mai ridicat nivel din februarie 2015, săptămâna trecută, în New York. Fondurile de hedging pariază pe un avans până la cel mai ridicat nivel din opt ani.

Vestea bună pentru iubitorii cafelei este că producţia din Brazilia are încă şanse de redresare, ceea ce ar putea tempera creşterea preţurilor. În plus, Peru şi Honduras înregistrează producţii în creştere.

 

cafea millennials