tap to open sidebar
tap to close sidebar

Gustă Știrile

De ce este bine să nu mâncaţi la micul dejun

De ce este bine să nu mâncaţi la micul dejun

29 sep 2017 comentarii

Micul dejun nu este cea mai importantă masă a zilei, potrivit unuia dintre cei mai în vogă antrenori personali din Londra, Max Lowery.

Sportivul spune că nu există nicio dovadă ştiinţifică pentru beneficiile aduse de prima masă a zilei. El spune pentru cotidianul Daily Mail că nu mănâncă în nicio zi de dimineaţă şi este perfect sănătos. Mai mult, el a creat o dietă prin care spune că se vor pierde multe kilograme. Regimul lui presupune ca în anumite zile să nu mănânci decât o masă, iar micul dejun trebuie sărit obligatoriu.

”Ideea de a mânca la micul dejun a fost împământenită odată cu apariţia firmelor care produc cereale, care ne-au inoculat ideea că trebuie neapărat să mâncăm dimineaţa.”, a spus Max Lowery.

În sprijinul sportivului vine profesorul James Betts care studiază nutriţia la Universitatea din Beth şi care spune că beneficiile primei mese ale zilei sunt bazate mai mult pe presupoziţii şi pe observaţii, nicidecum pe nişte cercetări temeinice. De asemenea, Peter Roger profesor la Bristol University spune că oamenii mănâncă mult mai mult decât este necesar, iar faptul că putem să sărim peste micul dejun poate reprezenta o oportunitate pentru organismul nostru.

Lowery a renunţat la micul dejun acum 4 ani şi spune că de atunci grăsimea din corp i-a scăzut cu 10 procente, are mai multă energie şi nu mai simte senzaţia de foame pe parcursul zilei. Prin faptul că mănâncă de-abia la prânz sportivul îi lasă timp corpului 12 ore sau mai mult să consume din rezerve.

Ideea lui Lowery a pornit de la faptul că în Marea Britanie masa de dimineaţă este constituită în mare parte din cereale care de cele mai mult ori au în compoziţie o cantitate extrem de mare de zahăr.

 

mic dejun

Cristina Călin