ART

Cel mai nou experiment financiar al celor de la New York Times se vrea a fi unul delicios. Serviciile de livrare de mâncare la domiciliu au devenit un business extrem de profitabil şi nu puţine sunt companiile care-şi doresc o felie din el.
New York Times este cel mai recent nume celebru care în această vară va lansa un astfel de serviciu personalizat. Mai exact, prin NYT Cooking va livra ingrediente, în parteneriat cu startup-ul Chef'd, încercând astfel să le facă munca mai uşoară userilor care răsfoiesc catalogul lor de reţete.
De exemplu, dacă vrei ca într-o seară vrei să găteşti reţeta de salată de ţelină marinată, de pe NYT Cooking, îţi vor fi livrate acasă ingredientele şi instrucţiunile de care ai nevoie în 48 de ore.
Rubrica de Cooking a NYT are proape 7 milioane de utilizatori pe lună şi o arhivă uriaşă de reţete. Adică un potenţial serios de consumatori.
Este cea mai recentă mişcare a celor de la NYT în efortul lor de a găsi noi surse de venituri pentru a compensa declinul vânzărilor din print.
Compania fondată în 1851 a explorat recent mai multe teritorii aducătoare de bani precum conferinţele live, excursiile găzduite de corespondenţii externi, un wine club şi un magazin online unde vinde tricouri, şepci comemorative şi alte mărunţişuri.
Alice Ting, vicepreşedinte la NYT are mari aşteptări de la acest serviciu de livrare, sperând să devină unul dintre cele mai profitabile din portofiliul lor: "Audienţa noastră petrece mult timp gătind acasă, aşa că a venit cumva natural să ne gândim la acest business", a declara ea pentru Bloomberg.
NYT va împărţi profitul cu cei de la Chef'd care mai au contracte şi cu alte companii mari, branduri de top sau chefi cunoscuţi, inclusiv publicaţia Men's Health. Chef'd produce astfel de chituri alimentare pentru două persoane, iar preţurile variază pe site-ul lor între 19-39 de dolari.
"Aceste chituri pe care le oferim sunt un nou instrument prin care încercăm să venim în ajutorul utilizatorilor noştri pentru a le uşura munca în bucătărie", spune directorul NYT Cooking, Amanda Rottier.