tap to open sidebar
tap to close sidebar


Învață Gustul

10 alimente excelente pentru a-ţi creşte masa musculară

10 alimente excelente pentru a-ţi creşte masa musculară

13 mar 2017 comentarii

"Un corp sănătos începi să-l construieşti din bucătărie". Carlo Filippone este nu doar un cunoscut antrenor de fitness în America, dar şi un respectat chef.

Carlo, poreclit şi The Muscle Chef, a creat o listă de alimente şi ingrediente excelente pentru masa musculară şi un tonus de invidiat, pe care le recomandă tuturor celor care vor să aibă şi să-şi menţină un corp frumos şi sănătos, notează bodyrock.tv.

Uleiul de măsline

Filippone recomandă uleiul de măsline extra virgin, pentru un corp puternic. Conţine grăsimi bune monosaturate şi stimulează serotonina, aşa că te vei simţi foarte bine şi sătul/ă în acelaşi timp, dacă vei folosi acest ulei în locul altora. 

Avocado

Un înlocuitor excelent al untului sau margarinei. Este şi o importantă sursă de potasiu, reglează echilibrul apei în corp şi ajută inclusiv la recuperarea fizică. 

Linte şi legume

Sunt surse importante de proteine, benefice atât în construirea muşchilor puternici cât şi în menţinerea lor în formă. 

Kale

Un alt aliment bogat în proteine, dar şi o excelentă sursă de fier, atât de necesar în dezvoltarea masei musculare. De asemenea, kale conţine vitamina K , cu rol în reducerea inflamaţiilor şi în menţinerea articulaţiilor sănătoase.

Quinoa

Excelentă atât înainte cât şi după antrenamente. Quinoa conţine magneziu care îmbunătăţeşte circulaţia sângelui, fiind, de asemenea, un bun aliat în lupta contra crampelor musculare.

Seminţe şi nuci

Aminoacizii acestora sunt atât de necesari muşchilor, dar şi pentru a da un tonus excelent corpului. Au şi multe proteine. Le puteţi încerca peste salate, cu cereale sau cu iaurt.

Spanac

O salată de spanac sau o mâncare de spanac conţin fier şi magneziu, atât de necesare în creşterea masei musculare. 

Broccoli

Conţine sulforafan, dar şi enzime excelente pentru muşchi.

Cartofi dulci

Sunt surse excelente de energie, conţin carbohidraţi cu un indice glicemic scăzut.

Fructe de pădure

Pline de antioxidanţi, previn inflamaţiile şi durerile articulare. Le poţi consuma cu cereale, pentru a crea un suc sau doar ca o simplă gustare.

Alte alimente excelente pentru creşterea masei musculare sunt şi: ouăle, carnea de vită, de curcan, somonul sau iaurtul. Apa şi cafeaua ajută de asemenea.

alimente pentru masă musculară