tap to open sidebar
tap to close sidebar

Învață Gustul

Ingrediente surprinzătoare pentru o viaţă sexuală uimitoare

Ingrediente surprinzătoare pentru o viaţă sexuală uimitoare

13 nov 2017 comentarii

O dietă echilibrată poate fi secretul pentru menţinerea unui pH echilibrat ceea ce duce la o viaţă sexuală. Nutriţionista Lyndi Cohen din Australia a venit cu câteva sfaturi legate de ceea ce ar trebui să consume femeile pentru a-şi păstra sănătatea organelor sexuale.

Poate părea ciudat, dar ceea ce mâncăm ne influenţează într-o mare măsură şi viaţa sexuală, iar în cazul femeilor efectele sunt şi mai vizibile. Lyndi Cohen a declarat pentru dailymail.com că sunt câteva alimente şi băuturi pe care doamnele trebuie să le introducă în dieta lor pentru ca organele lor sexuale să fie sănătoase.

Aşadar, consumaţi cât mai des iaurt grecesc, somon, usturoi, roşii şi ceai verde. ”Nutrimenţii pe care îi ingerăm din alimente afectează sănătatea vaginului şi modul în care funcţionează. Menţinerea unui nivel potrivit al pH-ului este foarte importantă. Mâncând ceea ce trebuie păstrează capacitatea de lubrifiere şi creşte libidoul, chiar şi buna dispoziţie. Toate acestea sunt strâns legate între ele”, a declarat nutriţionista din Australia.

În meniu ar trebui să introducem fructe colorate şi legume. În principiu, trebuie să avem grijă să avem un aport corect de vitamele A, E şi C. Vitamina A o luăm din cartofi dulci, morcovi şi orice alte fructe şi legume de culoare portocalie. Acestea ajută la o bună circulaţie, ceea ce este esenţial pentru o viaţă sexuală de calitate.  Roşiile datorită licopenului sunt de folos şi domnilor care au probleme cu disfuncţiile erectile. Conopida este bună pentru combaterea schimbărilor de dispoziţie, iar femeile sunt destul de emoţionale, astfel că un ajutor este binevenit.

Iaurtul grecesc este esenţial pentru sănătatea vaginului, datorită probioticelor, după părerea nutriţionistei Lyndi Cohen. Usturoiul, deşi poate constitui o barieră de apropiere din cauza mirosului, este recomandat de medic. Conţine antioxidanţi şi protejează de infecţii.

Somonul este antiinflamator şi conţine Omega-3 este bun mai ales în timpul menstruaţiilor, reducând durerile şi disconfortul.

La polul opus de află alimentele interzise. Orice este intens procesat, orice conţine zahăr sau grăsimi în cantităţi mari trebuie evitat.

 

echilibru dieta femei viata sexuala

Cristina Călin